24.3.13

Chigiena Chugo :)

Cześć! :)
Postanowiłem opowiedzieć Wam, jak dbam o higienę osobistą. Wiadomo, że to ważna rzecz, ale jako że jestem jeszcze bardzo malutki, musi mi we wszystkim pomagać Przemek. Dzisiaj postanowiłem się wykąpać. Zażyczyłem sobie relaksującej kąpieli z olejkami eterycznymi :)


Przemek napuścił wody do umywalki, niby mało, ale ja i tak się bałem, że się utopię :(


Długo nie mogłem się zdecydować na skok do wody...


... dlatego najpierw zmoczyłem pół pyszczka :)


Fajnie było nasiąkać powoli wodą, robiłem się coraz cięższy i cięższy! Okazało się, że jak każdy pies, umiem świetnie pływać!


 Nie miałem jednak ochoty na pływanie i wolałem poleżeć w wodzie z pianą (używam najdroższego szamponu dla psów!).


Po wyjściu z wody byłem mokry i zaczęło mi być zimno. Zdążyłem kichnąć ze trzy razy, zanim Przemek owinął mnie moim ulubionym niebieskim ręczniczkiem ;)



Żeby się kompletnie nie przeziębić, zostałem porządnie wysuszony suszarką dla psów.


Umyłem sobie uszka (żeby lepiej słyszeć!)


Jak każdy dżentelmen ułożyłem futerko na żelu!


Następnie delikatnie spryskałem się wodą toaletową Calvin Klein. Popatrzcie, jaki jestem śliczny!



 Mam ogromna nadzieję, że wszyscy dbacie o higienę tak samo jak ja i że udowodniłem, że to nie musi być przykra sprawa - kąpiel to zawsze dobra zabawa! Jeśli ktoś się jeszcze dzisiaj nie mył, chyba nie będzie miał problemów - zawsze można pokierować się moją dzisiejszą instrukcją.
Trzymajcie się czysto! W tym tygodniu zapraszam na kolejny kulinarny post - już w przygotowaniu!
Dobranoc :)



8 komentarzy:

  1. Ale się uśmiałam :D Mam nadzieję że Chugo zagląda do naszej kuchni i szuka inspiracji, a jak nie to chętnie zapraszamy na wspólne gotowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chugo robił Wasz sernik walentynkowy i poderwał na niego wieeeele dziewczyn! :) zaglądamy codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow :D Super bardzo mnie to cieszy :D A tak swoją drogą to mieszkacie w Krakowie prawda? Bo my tak się składa, że też :D

      Usuń
    2. Kraków jest najlepszy! Ale z tego co wyczytałam to jesteście ujotami, prawda? AGH pozdrawia :)

      Usuń
    3. Prawda, ale to przecież nie stoi nam jako przeszkoda
      :D

      Usuń
    4. Kulinarno-pluszowe porozumienie międzyuczelniane :D

      Usuń
  3. Hau!
    Jestem psiazdrosny, że ktoś podrywa Chuga!
    Wrrau!

    OdpowiedzUsuń