8.3.13

Dzień dobry!

Cześć, jestem Chugo, mały golden retriever. Więcej informacji na mój temat znajdziecie w zakładce "O Chugo", która niedługo powstanie. To mój pierwszy post na blogu i jestem bardzo podekscytowany. Nie znam się na tym za bardzo ,więc pewnie trochę czasu minie, zanim się nauczę posługiwać wszystkimi funkcjami. Niech ten post będzie tylko wprowadzeniem, konkrety zacznę w następnym wpisie :)


O czym będzie blog?


Mimo, że jestem malutki i mieszczę się w kieszeni, zwiedziłem kawał świata! Moi właściciele, Ania i Przemek, zabierają mnie ze sobą na wszystkie wycieczki, skąd przywożę zdjęcia i pamiątki, którymi chcę się ze wszystkimi podzielić.

Jako dzielny pies, uwielbiam spać w hotelach, podróżować wszelkimi środkami lokomocji (leciałem nawet samolotem!) i próbować dziwnych potraw.

Jestem bardzo fotogenicznym psem, a przy tym straszliwym żarłokiem (zwierzę upodabnia się do właściciela), więc często w restauracjach degustuję oraz pozuję na tle jedzenia.
Będzie to więc blog i długich podróżach oraz o małych wyjściach na obiad. Tak małych jak ja sam. Przecież dla mnie każde wyjście za próg domu to podróż :)

Jako że wiele ciekawych zdarzeń mam już za sobą, będę najpierw publikował wspomnienia, potem zacznę opisywać zdarzenia na bieżąco. Mam nadzieję, że mnie polubicie, jestem naprawdę kochany!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz