29.3.13

Urodziny Przemka!

Kochani! Dzisiaj urodziny ma mój kochany właściciel - Przemek. Jest to dla mnie wielki dzień. Pamiętam jak dziś, kiedy to czekałem w KFC w Galerii Krakowskiej, a ktoś mnie przygarnie. Nagle pojawił się właśnie on, i jako dodatek do zestawu dziecięcego wybrał mnie - Chugo :))) To był najlepszy dzień w moim życiu, które od tamtego momentu bardzo się zmieniło.

Przemku, życzę Ci z całego psiego serduszka, żebyś był zawsze szczęśliwy jak pies - szczęśliwy jak ja! I żebyśmy przeżyli razem jeszcze dużo przygód. Zawsze będę Ci wdzięczny za to, że mnie przygarnąłeś i dlatego przygotowałem dla Ciebie zestaw urodzinowych zdjęć i obrazków, jako że obaj jesteśmy fanami kaczek i chcielibyśmy się z nimi przyjaźnić :)










Wszystkiego najlepszego! :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz